به گزارش اکوایران، همزمان با عرضه خودرو پژو ٢٠٧ در بورس کالا، از امروز طرح فروش فوق‌العاده این خودرو (پژو 207 فرمان برقی) آغاز شده است.

 گروه خودروسازی ایران‌خودرو اعلام کرده، اگر تعداد متقاضیان بیش از ظرفیت فروش در نظر گرفته شده باشد، قرعه‌کشی چهارشنبه هفته جاری (٢۵ آبان ماه) برگزار می‌شود.

این طرح در راستای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است و طرح فروش فوق‌العاده این خودرو (پژو ٢٠٧ فرمان برقی) با موعد تحویل حداکثر سه ماهه را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده باشد، اجرا می‌شود.

متقاضیان در نظر داشته باشند که از امروز به مدت سه روز این فرصت را دارند که با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.

همچنین مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

بر اساس اعلام ایران‌خودرو، «در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری (٢۵آبان‌ماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد؛ در غیر اینصورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد».

بر اساس گزارش ایسنا، پس از واریز وجه (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.