ایران خودرو از جدیدترین طرح فروش بدون قرعه کشی خود رونمایی کرد. در حالی که همه منتظر برگزاری بزرگترین طرح پیش فروش ایران خودرو بودند این خودروساز مشتریان را خود را غافلگیر کرد و هم زمان با طرح پیش فروش خود یک طرح فروش فوری بدون قرعه کشی را نیز در دسترس متقاضیان قرار داد.

آن طور که خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص اعلام کرده قرار است در این طرح فروش فوری وانت آریسان 2 دوگانه سوز به متقاضیان عرضه شود. نکته قابل تامل درباره طرح فروش فوری ایران خودرویی ها این است که طرح فروش یاد شده بدون اهرم قرعه کشی برگزار می شود. متقاضیانی که شرایط خرید این خودرو را داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت این خودروساز و ثبت نام بدون اینکه در صف برگزاری قرعه کشی معطل شوند می توانند این خودرو را در اختیار بگیرند.

وانت آریسان 2 دوگانه سوز در رنگ های نقره ای، خاکستری و مشکی در این طرح فروش حاضر خواهد بود. قیمت این خودرو همانند عرضه های پیشین 285 میلیون تومان اعلام شده است.

متقاضیان می توانند از ساعت 11 صبح روز 5 شنبه 13 بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سایت ایران خودرو نسبت به نام نویسی در این طرح فروش اقدام کنند. آبی های جاده مخصوص اعلام کردند این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا روز 17 بهمن ماه امسال در دسترس متقاضیان قرار دارد.

در حالی مدیران ارشد ایران خودرو این طرح فروش فوری بدون قرعه کشی را در دستور کار قرار داده اند که وانت آریسان 2 دوگانه سوز یکی از چهار خودرویی است که از سوی این خودروساز در ویترین بزرگترین طرح پیش فروش قرار گرفته است. طی بیش از چهار سالی که از بازگشت تحریم های صنعت خودرو می گذرد سابقه نداشته خودروسازی یک محصول را در دو طرح فروش متفاوت به صورت همزمان عرضه کند. اما ایران خودرویی ها این بار خرق عادت کرده و وانت آریسان 2 دوگانه سوز را در حالی که کاندیدای حضور در بزرگترین طرح پیش فروش خود بود بصورت انفرادی در طرح فروش فوری بدون قرعه کشی نیز به مشتریان خود عرضه کرد.    

 


سومین قسمت از سری‌مستندهای «دختران ایران» را این‌بار درباره «مژگان شاهسوند» و روایت عشق او به رشته ورزشی‌اش، در «اکوایران» ببینید: