به گزارش اکوایران، د.لت اعلام کرده که در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ نوزدهم آبان ۱۴۰۰ از سوی مجلس، شرکت‌های خودروساز داخلی مکلفند از زمان ابلاغ این قانون یک خودروی ایرانی به قیمت کارخانه به انتخاب و به نام مادر پس از تولد فرزند دوم به بعد در هر نوبت ثبت‌نام برای یک مرتبه تحویل دهند.

اصرار دولت و مجلس بر طرح‌های تشویقی افزایش جمعیت در شرایطی ادامه دارد که درباره تأثیر این طرح‌ها تردید وجود دارد. 

جزئیات طرح فروش جوانی جمعیت بهمن ۱۴۰۱

بر این اساس، فیدلیتی پرایم تیپ۱ (۵ نفره)، فیدلیتی پرایم تیپ۲ (۷نفره)، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا تک کابین تیپ۴ و دو کابین تیپ۴، در طرح قرعه‌کشی جوانی جمعیت به فروش می‌رسد.

در راستای طرح‌های تشویقی با هدف فرزندآوری، تمامی مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ 24 آبان 1400 متولد شده‌ باشد، امکان پیش‌ثبت نام یک دستگاه از خودروهای این طرح را دارد. این طرح فروش در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

ثبت نام در این طرح به صورت نقدی و آنلاین است که متقاضیان می‌توانند تا روز یکشنبه ۱۶ بهمن از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار اقدام کنند.

 قرعه‌کشی روز دوشنبه ۲۴ بهمن برگزار می‌شود و منتخبین قرعه‌کشی، باید ظرف مدت ۳ روز وجه کامل خود را واریز کنند. استعلام شرایط متقاضیان (مادران مشمول طرح) حداکثر تا ۷ روز پس از پایان پیش ثبت‌نام از مراجع ذیربط صورت می‌پذیرد.

PAJDTE3zo9dG