ایران خودرویی ها اعلام کردند قرعه کشی بزرگترین طرح پیش فروش خود را در روز 25 بهمن ماه سال جاری برگزار می کنند. قرعه کشی این طرح پیش فروش به طور همزمان برای متقاضیان عادی، طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (فروش ویژه به مادران دارای دو فرزند و بیشتر) و فرسوده غیر تاکسی نیز برگزار خواهد شد.

با توجه به همزمانی زمان قرعه کشی با روز ولنتاین می توانیم آن را هدیه ولنتاینی ایران خودرویی ها قلمداد کنیم. این قرعه کشی در روز 25 بهمن ماه امسال راس ساعت 11 در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو برگزار می‌شود.

در این طرح پیش فروش، چهار محصول «وانت آریسان دوگانه‌سوز»، «راناپلاس»، «سورن پلاس بنزینی» و «» با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه شده است. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده فعال است.

طرح پیش فروش ایران خودرو از 12 بهمن ماه سال جاری استارت خورد و تا 22 بهمن ماه 1401 نیز امکان ثبت نام برای متقاضیان وجود دارد. البته متقاضیان باید برای حضور در این طرح فروش حساب وکالتی داشته باشند و مبلغ 90 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت در این حساب ذخیره کنند. مشتریان می توانند حساب های وکالتی خود را نزد بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کنند.