به گزارش اکوایران؛ با توجه به سفر سلطان عمان امروز شاهد آن بودیم که ایران خودرویی‌ها در بازار افت 5 تا 7 میلیونی داشتند، روندی که از خوش‌بینی بازار به این سفر حکایت دارد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این سفر در راستای بهبود روابط در منطقه و بازگشت بخشی از پول‌های بلوکه شده ایران صورت گرفته است؛ اخباری که تحقق هریک از آنها می تواند بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

رصد بازار نشان می‌دهد امروز ایران خودرویی‌ها افت 5 تا 7 میلیونی داشتند؛ افتی که می‌توان از آن به عقب‌نشینی قیمتی در بازار خودرو یاد کرد. براساس ارزیابی بازار امروز «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار افت 7 میلیونی داشتند و به این طریق بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص دادند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 598 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت یک میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 435 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افتی 5 میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز افت 7 میلیونی داشت و در بازار با قیمت 505 میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز 680 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر 890 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 3 میلیونی داشت. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» یک میلیارد تومان شد و تغییر قیمت نداشت.

اکو ایران 7