به گزارش اکو ایران، ایران خودرو امروز طی اطلاعیه به ثبت نام کنندگان برای پژو 207 با موتور TU3 اعلام کرد باید مبلغ حدود 323 میلیون و 800 هزار تومان را به حساب این خودروساز واریز کنند و برای دریافت خودروی ثبت نامی خود حدود سه ماه منتظر بمانند.

آن طور که ایران خودرویی ها اعلام کرده اند متقاضیان این محصول ایران خودرو تا روز 28 خرداد امسال فرصت دارند با واریز مبلغ یاد شده خرید خودروی مورد نظر خود را قطعی کنند.

متقاضیانی که در مرحله نخست فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه ژ ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷با موتور  TU3 به ایران‌خودرو اعلام و توسط این خودروساز، پیامک ارسال شده است، می‌توانند از امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد 1402) تا روز یکشنبه ۲۸ خرداد سال جاری برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

متقاضیان چنانچه در بازه زمانی یاد شده نسبت به واریز وجه اقدام نکنند این اتفاق به منزله انصراف آنها از تحویل خودروی ثبت نامی تلقی می شود.

نکته قابل توجه در ارتباط با پژو 207 با موتور TU3 این است که ایران خودرویی ها در زمانی که این خودرو را در سامانه یکپارچه عرضه کردند قیمت آن را به مشتریان اعلام نکرده بودند. براساس قانون قیمت پژو 207 با موتور TU3 باید از سوی شورای رقابت تعیین شود. مدیران ایران خودرو موظف بودند تا مستندات خود در ارتباط با تعیین قیمت کارخانه ای این خودرو را در اختیار اعضای شورای رقابت قرار دهند تا آنها با توجه به مستندات ارائه شده و بررسی های خود نسبت به تعیین قیمت این خودرو اقدام کنند.

باید منتظر ماند و دید پژو 207 با موتور TU3 بعد از ورود به بازار با چه قیمتی معامله می شوند؟