به گزارش اکو ایران، مدیر سامانه یکپارچه خودرو از زمان جدید اعلام نتایج دور دوم فروش خودرو با مکانیزم نوبت دهی خبر داد. مهدی تقدسی گفت نتایج زمان تحویل خودروهای عرضه شده از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو تا پایان وقت اداری امروز به متقاضیان اعلام می شود.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت ساعت 16 زمان تحویل خودروهای عرضه شده در دور دوم فروش به ثبت نام کنندگان اعلام می شود.

بنابراین متقاضیانی که ساعت 14 به سامانه فروش خودرو مراجعه کرده و نتوانسته بودند تا از زمان تحویل خودروی درخواستی خود مطلع شود می توانند ساعت 16 بار دیگر بخت خود را بیازمایند.

البته با توجه به اینکه مدیر سامانه یکپارچه از بار گذاری نتایج تا پایان وقت اداری امروز خبر داده است این احتمال وجود دارد که ساعت 16 هم متقاضیان به نتایج دسترسی پیدا نکنند.

آن طور که تقدسی اعلام کرده است دلیل تغییر زمان اعلام نتایج عرضه محصولات خودروسازان از مسیر سامانه یکپارچه در دور دوم مسائل فنی، اختلال در سامانه و مشکل بارگذاری اطلاعات بوده است اما کارشناسان مشغول رفع ایرادهای بوجود آمده هستند.

دومین دور فروش خودرویی صمت با مکانیزم بدون قرعه کشی از 20 اردیبهشت سال جاری با شرکت چهار خودروساز سایپا، مدیران خودرو، فردا موتور و کرمان موتور استارت خورد. سایپا با عرضه 15 محصول در صدر جدول عرضه خودرو در دومین دور فروش خودرو با ساز و کار نوبت دهی قرار داشت. یه خودروساز خصوصی نیز در مجموع 12 محصول را به این دور از فروش سامانه یکپارچه آوردند که سهم مدیران خودرو با عرضه 6 محصول بیش از دو خودروساز خصوصی دیگر بود.