به گزارش اکوایران؛ امروز و در شرایطی بازار خودرو رشد قیمت را تجربه کرد که اخبار حواشی این بازار مثبت بود و تصور می شد که شاهد کاهش قیمت در بازار باشیم، اما ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که خودرو خلاف جهت پیش‌بینی‌ها حرکت کرد.

علاوه بر عوامل مذکور امروز نرخ دلار هم افزایشی بود که این امر هم بر قیمت خودرو اثر داشته  است.

براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با افزایش 3 تا 10 میلیون تومان راهی بازار شدند. رصد بازار نشان می‌دهد امروز پژو «207 پاناروما اتومات» در بازار با افزایش 10 میلیونی راهی بازار شد و  بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم افزایشی 4 میلیون تومانی در بازار داشت و از کورس خودروهای که امروز رشد قیمت داشتند جا نماند. 

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز اکثر پرطرفدارهای ایران خودرو افت قیمت داشتند با این شرایط «سمند سورن پلاس» در بازار با رشد 3 میلیونی در بازار 573 میلیون تومانی شد. اما «هایما S5 پلاس» در بازار یک میلیارد و 215 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد در بازه زمانی مورد بررسی «رانا پلاس»   492 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 2 میلیونی را تجربه کرد. در میان خانواده دنا هم امروز «دناپلاس» در بازار رشدی 3میلیونی داشت و 633 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» با رشد 4 میلیونی راهی بازار شد و در بازار 821 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم با رشد 10 میلیونی در بازار 842 میلیون قیمت خورد.

ایران 22 اکو