به گزارش اکوایران؛ ارزیابی‌ها نشان‌ می‌دهد پرطرفدارهای ایران خودرو امروز با نوسان در بازار قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط برخی از محصولات ایران خودرو رشد قیمت داشتند و برخی دیگر طعم افت قیمت را چشیدند.

بازار پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی شکل سینوسی به خود گرفتند که امروز دلار شکلی افزایشی داشت، اما این افزایش نتوانست بازار خودرو را به طور کامل تغییر دهد و با این شرایط برخی از پرطرفداری ایران‌خودرو رشد قیمت داشتند و برخی دیگر با راهی بازار شدند.  

در میان محصولات پرطرفدار ایران‌خودرو امروز  «207 پاناروما اتومات» در بازار افتی 8 میلیونی داشت بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» به کانال 700 میلیونی‌ها رسید و افتی 7 میلیونی را تجربه کرد و «هایما S5 پلاس» و «دنا پلاس» افت 5 میلیونی داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است نسبت به چهارشنبه گذشته قیمت «سمند سورن پلاس» در بازار 567 میلیون تومانی شد و رشد 2 میلیونی قیمت را تجربه کرد، اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز افتی 5 میلیونی داشت و قیمت آن به یک میلیارد و 145 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر در بازار امروز «رانا پلاس» هم رشد سه میلیونی داشت و 488 میلیون تومان قیمت خورد.

اما خانوداه دنا امروز افت قیمت داشتند،‌ با این شرایط «دناپلاس» در بازار  620 میلیون تومان قیمت خورد و افت 5 میلیونی داشت و قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت 7 میلیونی به 800 میلیون تومان رسید و این خودرو را به مرز کانال 700 میلیونی‌ها رساند. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 پاناراما اتومات» افت 8 میلیونی در بازار داشت 765 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران اکو 12