به گزارش اکو ایران، بهمن موتور سه محصول خود یعنی وانت کارا تک کابین تیپ 4، وانت کارا دو کابین تیپ 4 و وانت کاپرا 2 را به صورت فروش فوری به متقاضیان واگذار می کند.

براساس اعلام واحد فروش بهمن موتور وانت کارا تک کابین تیپ 4 با قیمت مصوب حدود 481 میلیون تومان، وانت کارا دو کابین با قیمت مصوب حول و حوش 516 میلیون تومان و وانت کاپرا 2 نیز با قیمت بیش از 963 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

آن طور که بهمن موتوری ها اعلام کردند خریداران در این دور از فروش محصولات با قیمت کارخانه می توانند هر تعداد که بخواهد خودرو خریداری کنند و محدودیت کُد ملی اعمال نخواهد شد.

این طرح فروش به صورت فروش نقدی برگزار می شود. بازه در نظر گرفته شده برای تحویل خودروهای عرضه شده، هفته چهارم آذر امسال اعلام شده است.

خریداران می توانند از ساعت 10 روز سوم آبان تا روز 9 آبان 1402 می توانند به عاملیت های مجاز بهمن موتور مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرآیند خرید خودرو اقدام کنند.

این خودروساز خصوصی در سایت خود به نشانی bahman.ir لیست عاملیت های مجاز فروش سه محصول حاضر در این طرح فروش را منتشر کرده است.

سود انصراف پیش بینی شده برای این طرح فروش نقدی بهمن موتور به صورت سالیانه 17.5 درصد قیمت خودروی فروخته شده، اعلام شده است. بهمن موتوری ها تعهد کرده اند چنانچه در تحویل خودروها تاخیر داشتند به صورت ماهیانه 2.5 درصد از قیمت خودروی عرضه شده را تحت عنوان جریمه تاخیر به متقاضیان پرداخت می کنند.