به گزارش اکو ایران، کرمان موتور محصول نوبرانه خود را در دسترس متقاضیان قرار می دهد. جک X5 محصول جدید این خودروساز کرمانی به صورت فروش نقدی در دسترس متقاضیان قرار گرفت. X5  را کرمان موتور با لوگوی KMC روانه بازار می کند. این خودروی جدید را می توان فیس لیفت جک S5 دانست.

این طرح فروش ویژه آذر 1402 در نظر گرفته شده و خریداران جک X5 می توانند بعد از طی کردن مراحل نام نویسی، این خودروی SUV(شاسی بلند) را اسفند سال جاری از وادح فروش کرمان موتور تحویل بگیرند.

جک X5 با قیمت مصوبی حدود یک میلیارد و 330 میلیون تومان در طرح فروش آذر امسال از سوی کرمان موتور عرضه می شود.

کرمان موتوری ها قصد دارند جدیدترین محصول خود را با رنگهای سفید، مشکی، میکا متالیک، خاکستری، طوسی روشن متالیک و قهوه ای متالیک روانه بازار کنند.

کرمان موتوری ها این خودرو را بدون سود مشارکت به متقاضیان واگذار می کنند اما چنانچه در تحویل این خودرو بدقولی کنند تعهد داده اند که به صورت ماهانه سه درصد قیمت نهایی خودرو را به عنوان جریمه به حساب اعلامی از سوی متقاضیان واریز کنند.

حضور جک X5 می تواند بازار خودروهای SUV( شاسی بلند) و همچنین تا حدودی بازار خودروهای کراس اوور را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. مشتریان خودروهای شاسی بلند از حضور محصولی مانند جک  X5 استقبال می کنند زیرا ایجاد تنوع در بازار منجر به رقابت بیشتر می شود و مصرف کنندگان در بازار رقابتی این امکان را پیدا می کنند تا خودرویی با توجه به شرایط مالی و نیاز خود پیدا کرده و آن را خریداری کنند.

متقاضیان برای در اختیار گرفتن این محصول کرمان موتور باید به سامانه یکپارچه فروش خودرو مراجعه کنند.