به گزارش اکوایران؛ فعالان بازار خودرو معتقدند نوسان قیمت در بازار سردرگمی خودروهای داخلی را به همراه داشته است، روندی که موجب شده تا شاهد تغییر پی‌درپی قیمت خودروهای داخلی باشیم و با این شرایط پیش‌بینی قیمت داخلی‌ها امکان‌پذیر نباشد.  

از سوی دیگر بررسی بازار نشان می‌دهد امروز دلار هم پس از رشد قیمت روزگذشته ثابت شد و تغییر نداشت، با این حال خودرو‌های داخلی همچنان نوسان قیمت داشتند.  

به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر اعلام اخبار و اظهارنظرهای مختلف روند بازار را تعیین می‌کند و این امر موجب شده تا خودروهای داخلی در روزهای اخیر گوش به زنگ اخبار جدید باشند.  

بررسی بازار نشان می‌دهد در میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو بیشترین رشد قیمت به «تارا اتوماتV2» با افزایش 20 میلیون تومانی رسید و «هایماS8» هم به تنهایی کاهش 5 میلیون تومانی در بازار داشت.  

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» در بازار 490 میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز هفته گذشته تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر امروز هم «هایما S8 پلاس» در بازار به روند کاهشی خود ادامه داد و با افت 5 میلیونی در بازار یک میلیارد و 680 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما براساس ارزیابی بازار «تارا اتوماتV2» هم در بازار 789 میلیون تومانی شد و رشدی 20 میلیونی داشت.

در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز خانواده دنا تغییر قیمت نداشتند. با این شرایط «دنا پلاس 6 دنده توربو» 758 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 820 میلیون تومانی ماند. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» در بازار تغییر قیمت نداشت و 628 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. 

اکووو 3 دی