به گزارش اکو ایران، ایران خودرو دو خودروی جایگزین دنا با گیربکس اتوماتیک را به متقاضیانی که در دور اول فروش محصولا شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با مکانیزم نوبت دهی ثبت نام کرده و موعد تحویل خودروی آنها آخرین بخش تحویل در زمستان ۱۴۰۲ تعیین شده بود، پیشنهاد داد.

براساس اطلاعیه آبی های جاده مخصوص متقاضیان دنا با گیربکس اتوماتیک می توانند یکی از دو خودروی دنا با گیربکس اتوماتیک آپشنال یا تارا V4 LX را به عنوان خودروی جایگزین خودروی مورد نظر خود، انتخاب کنند.

ایران خودرویی برای اینکه بتوانند ثبت نام کنندگان برای دنا با گیربکس اتوماتیک را طرح جایگزین خود همراه کنند، از ایده تکراری خود برای واگذار خوردوی جایگزین به صورت پیش فروش استفاده کردند.

خودروساز کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص علاوه بر فروس فوق العاده، دنا اتوماتیک آپشنال و تارا V4 LX را به صورت پیش فروش نیز به متقاضیان واجذ شرایط واگذار می کنند.

دنا اتوماتیک آپشنال با قیمت حدود ۶۹۲ میلیون تومانی واگذار می شود. این خودرو در مرداد و شهریور سال آینده نیز به ترتیب با پیش پرداخت حول و حوش ۳۴۶ میلیون تومانی و پیش پرداخت نزدیک به ۳۱۱ میلیون تومانی در دسترس خریداران قرار دارد.

دیگر محصول پیشنهادی یعنی تارا V4 LX میز با قیمت حول و حوش ۶۸۱ میلیون تومان به صورت فروش فوق العاده واگذار می شود.

این محصول ارتقا یافته ایران خودرو نیز در تیر و مرداد سال آینده به ترتیب با پیش پرداخت حدود ۳۴۰ میلیون تومانی و همچنین ۳۰۶ میلیون تومانی در دسترس متقاضیان دنا با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل اسفند ۱۴۰۲ قرار گرفته است.

دو خودروی پیشنهاد شده چه در فروش فوق العاده و چه در پیش فروش با رنگ های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، آبی کبود، نقره ای تیتانیوم و نقره ای متالیک واگذار می شود.

همچنین متقاضیانی که طرح پیش فروش را انتخاب می کنند توجه داشته باشند قیمت نهایی خودروهای جایگزین در زمان تحویل یعنی تابستان ۱۴۰۳ براساس قیمت روز کارخانه ای محاسبه خواهد شد.

متقاضیان از ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ الی ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ فرصت دارند در انی طرح جایگزین شرکت کنند.