جو جامعه همچنان متاثر از مرگ مهسا امینی است، این موضوع را می‌توان از صفحه یک اغلب روزنامه‌های امروز صبح تهران نیز درک کرد. اما غیر از روزنامه‌ها دیشب صداوسیما دو مناظره برگزار کرد. دو مناظره درباره موضوع حجاب با حضور چهره‌های اصلاح طلب و اصولگرا. در این دو مناظره به موضوع اختیارات قانون برای محرومیت اجتماعی زنانی که قائل به حجاب نیستند و موضوعات فرهنگی برای بالا بردن تمایل به موضوع حجاب اشاره شد. در یکی از این مناظره‌ها که با حضور غلامحسین کرباسچی، مدیر مسئول روزنامه هم‌میهن و عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه همشهری برگزار شد بحث مفصلی پیرامون وجود و عدم وجود گشت ارشاد و کلاس‌های آموزشی برای حجاب نیز شکل گرفت. 

اعتراضات به مرگ مهسا امینی به روایت فارس 

خبرگزاری فارس دیشب از تجمع اعتراضی مردم تهران همچون روز قبل گزارشی تهیه کرد. اینطور که این خبرگزاری نوشته است: 

از ساعت ۱۷ معترضان در دسته‌های ۲۰ تا ۳۰ نفره در تهران حوالی بلوار کشاورز تجمع کردند. همچون شب گذشته شعارها تند و ساختارشکنانه است. جمعیت در خیابان ولیعصر از میدان ولیعصر تا چهارراه تئاترشهر تا ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه متراکم‌تر است و پلیس با استفاده از گاز اشک‌آور جمعیت را متفرق کرده و تعدادی از معترضان در خیابان‌ها و کوچه‌ها اطراف قرار دارند. 

دیدار رییسی با ماکرون و فقر آموزشی در آستانه آغاز سال تحصیلی هم از دیگر تیترهایی بودند که در برنامه امروز کیوسک به آن‌ها پرداختیم.