اقدامات دولت برای بازار ارز از مهم‌ترین اخبار امروز بودند که راه به روزنامه‌ها پیدا کردند، از دستور رییسی که در روزنامه ارگان رسمی دولت بازتاب پیدا کرد گرفته تا روزنامه دنیای اقتصاد که گمانه‌زنی‌هایی از نرخ دلار بودجه مطرح کرده بود.

در گزارش روزنامه دنیای اقتصاد، نمایندگان مجلس تاکید داشتند که نرخ دلار بیشتر از ۳۰ هزار تومان نیست. در این میان عبدالناصر همتی، رییس سابق بانک مرکزی و رقیب انتخاباتی رییس جمهوری هم در توییتر خود نوشت: «حالا که با از دست دادن فرصتها، اختلاف دو نرخ به ۱۰هزار تومان رسیده، برنامه تون چیه؟ رانت را ادامه میدهید یا قیمت کالاهای اساسی را ۳۵٪ بالا می‌برید؟ با مردم صادق باشید.»

سبک زندگی ایرانیان تغییر کرده است 
از دیگر تیترهایی که امروز به آن پرداختیم، تیتر: «نگران سرطان وطنم» از روزنامه اعتماد بود. روزنامه اعتماد در این مطلب با هادی خانیکی، مدرس دانشگاه در رشته ارتباطات گفت‌وگو کرد. خانیکی در این مصاحبه از پیمایش‌های صورت گرفته در دولت‌های مختلف یاد کرد، پیمایش‌هایی که همه آنها موید تغییر سبک زندگی و ارزش‌ها و نگرش‌های مردم بودند. 

در ادامه برنامه امروز صحبت‌های عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی درباره دهه هشتادی‌ها و سرمقاله روزنامه هم میهن درباره اظهارات تازه محمد باقر قالیباف، رییس مجلس را مرور کردیم.