برنامه امروز را با ادعای آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم در فردو آغاز کردیم. گروسی مدعی شده که نگران است ایران بدون اطلاع قبلی آژانس، تغییری اساسی در اطلاعات طراحی نیروگاه غنی‌ سازی سوخت فردو پیرامون تولید اورانیوم با غنای بالا اعمال کرده باشد. بهروز کمالوندی اما دیشب به اظهارات رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش نشان داده و گفته است: اگر این مطلب را آقای گروسی گفته باشد احتمال می‌دهم اطلاعات او به روز شده نباشد.

غلامرضا نوری قزلجه، عضو کمیسیون ویژه بررسی صیانت در گفت‌وگو با روزنامه «اعتماد» درباره آخرین وضعیت اجرای طرح صیانت گفته است: «بخشی زیادی از محتوای طرح صیانت درحال حاضر توسط شورای عالی فضای مجازی مصوب شد و درحال اجراست و برخی موارد نیز در لایحه بودجه آمده و در حال بررسی است.»

روزنامه «هم‌میهن» امروز گزارشی از دیدار حسن روحانی با برخی روزنامه‌نگاران منتشر کرده است. رییس جمهور سابق ایران در این دیدار گفته است: «یکی از مشکلات حوادث چند ماه اخیر، ایجاد شکاف عمیق اجتماعی بود. برای اقناع مردم باید اقدامات لازم فرهنگی و سیاسی انجام شود.»

«براساس اخبار رسمی در ۱۳ روز گذشته دست کم ۵ زن به دست همسر یا برادر خود کشته شدند.» این جمله بخشی از گزارش روزنامه «اعتماد» است که در آن آخرین آمار قتل‌های منتسب به ناموس بررسی شده است.