به گزارش اکوایران، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگو با خبرگزاری فارس، گفت جبهه مقاومت به بلوغ رسیده است و اگر دشمن بخواهد اقدام احمقانه «ورود به خاک فلسطین» را انجام دهد با شکست مفتضحانه‌ای روبرو خواهند شد و پاسخی پشیمان کننده دریافت خواهند کرد.

وی افزود: «همانطور که دیدیم دیروز قصد داشتند اقدامی کنند و ضربه شست محکمی از مقاومت دریافت کردند. الحمدلله جبهه مقاومت در سرتاسر منطقه به بلوغ کامل رسیده و خودش می‌تواند طراحی و اقدام کند.»

فدوی عنوان کرد: «کودک کشی صهیونیست‌ها به خاطر ضعف آن هاست و جرئت نمی‌کنند با رزمندگان جبهه مقاومت درگیر شوند. در این دو هفته حتی نمی توانند اسم 20 نفر از رزمندگان جبهه مقاومت را بیاورند که شهید شده‌اند، تنهای شهدای این نبرد کودکان و زنان بی گناه بودند.»

لازم باشد بی‌ محابا اسرائیل را هدف قرار می‌دهیم

هم‌چنین، سردار فدوی روز گذشته در اجتماع دانشجویان در مسجد دانشگاه تهران، گفت: «ایران بارها علنی اعلام کرده هر کسی با اسراییل مبارزه کند او را پشتیبانی می‌کند.‌»

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: «۱۰ روز می‌گویند آماده حمله زمینی می‌شویم، امروز اقدام کوچکی انجام دادند که نتیجه آن را دیدند و فرار کردند.‌ شب گذشته تظاهرات بزرگی در اسراییل انجام شد و از نظر داخلی هم دچار مشکلات مختلفی شدند.»

فدوی افزود: «دو هفته از این جنگ گذشت اما مردم غزه هنوز پای کار هستند و بقیه هم باید پای کار باشند. دیدید غیر از امریکا و کسانی که از او حمایت می‌کنند بقیه دنیا پای کار فلسطین هستند.»

او یادآور شد: «دست جبهه مقاومت پر است اقا فرمود حاج قاسم دست این‌ها را پر کرد از تیرکمان و سنگ به موشک وپهپاد رسیدند اسراییل امروز هم نمی‌داند انها چه سلاح‌هایی در اختیار دارند. برخی فکر می‌کنند ما به انها سلاح می‌دهیم اما اینطور نیست خودشان تولید می‌کنند. یمنی‌ها را دیدید با هوش بالا موشک ۲ هزار کیلومتری می‌سازند که امریکایی‌ها را به وحشت می‌اندازد.»

فدوی گفت: «در جنگ ‌سی و سه روزه انها تحمل یک حزب الله را نداشتند اما بعد آن ده‌ها حزب الله شکل گرفت. ما هم از اول انقلاب تا حالا پای هر کاری که رفتیم موفق شدیم. اگر در کاری موفق نشدیم یقین بدانید به این دلیل است چون پای کار نرفتیم.ان شاالله در این هماورد هم وعده خدا محقق می‌شود و حزب خدا پیروز میدان خواهد بود. در این صورت گام‌های بعدی محکم‌تر خواهد بود. وقتی یک‌ عامل نا امنی از میان مسلمانان از بین رود حتما گام های بعدی بهتر ومحکم‌تر خواهد بود.‌»

وی افرود:‌ «آمریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می‌کند.»

او در پاسخ به سوال دانشجویی درباره اقدام عملی ایران در این عملیات گفت: «برخی از شما جوانان اقدام عملی را موشک مستقیم به حیفا می‌دانید البته اگر لازم باشد و تکلیف شود این کار هم صورت می‌گیرد، بی محابا هم صورت می‌گیرد ولی تکلیف را من تعیین نمی‌کنم.»

فدوی درباره عملکرد گنبد اهنین نیز گفت:‌ «عملکرد آن افتضاح بوده خودشان می‌گویند ۵۰ درصد موفق بوده اما موفقیت ان در حد ۳۰ درصد بوده است.»

وی درباره اعزام نیروی انسانی به غزه برای کمک به رزمندگان مقاومت نیز گفت: «انجا مشکل نیروی انسانی ندارند در این دو هفته اندک شمار رزمنده شهید شده، خانواده‌هایشان شهید شدند اما شمار رزمنده گان شهید اندک بوده است.»

فدوی درباره سیاست جبهه مقاومت نیز گفت: «صبر، مقاومت و اقدام که همه در حال انجام است. آن‌ها در جنگ زمینی هم دستشان پر است.»