معامله گران افزایشی بازار ارز در معاملات پشت خطی، دلار را بالای مرز ۳۲ هزار تومان، خرید و فروش کردند. اطلاعات منتشر شده در کانال های اعلام نرخ دلار نشان می داد که شب گذشته، اسکناس آمریکایی در حوالی محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان مشتری داشت. 

این اتفاق در حالی رخ داده است که در هفته گذشته عمدتا دلار زیر محدوده ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان مورد معامله قرار می گرفت و حجم خرید و فروش های نیز چندان زیاد نبود. 

تحلیل گران فنی پیشتر اشاره کرده بودند که در صورت ورود دلار به بالای مرز ۳۲ هزار تومانی، سطح هیجان بازار می تواند تا حدی بالا برود. با این حال،‌ همین دسته باور دارند در صورتی که در روز جاری دلار به زیر محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان برگردد، شرایط بازار ملتهب نخواهد شد. 

بازارساز ارزی نیز در هفته گذشته با بالا بردن سطح عرضه ارز نشان داد که به راحتی اجازه نوسانات معنادار افزایشی را نخواهد داد. با این حال به نظر می رسد سطح تقاضا نیز کمی در بازار پشت خطی بالا رفته است و برخی معامله گران باور دارند که ممکن است با توجه به نا امنی های رخ داده در زاهدان، مقداری تقاضای احتیاطی وارد بازار روز جاری شود. تحریم های جدید آمریکا نیز تا حدی امید به احیای برجام را کمرنگ کرده است و باید دید بازارساز در روز جاری می تواند انتظارات منفی حاصل از این اتفاق را مدیریت کند یا اوضاع به سود افزایشی های بازار رقم خواهد خورد.