قیمت طلا 18 عیار در دومین روز هفته جاری مسیر صعود را دنبال کرد. قیمت هر گرم طلای 18 عیار امروز یکشنبه 11 دی ماه 32 هزار و 300 تومان افزایش یافت و به یک میلیون و 833 هزار و 300 تومان رسید.

همچنین قیمت دلار هرات امروز یکشنبه 11 دی ماه با گپ مثبت بازار شد. گپ مثبت در واقع به این معناست که نرخ شروع امروز بالاتر از قیمت بسته شده دیروز بود. اسکناس آمریکایی در بازار هرات امروز از چند مرز مقاومتی عبور کرد و به کانال جدید رسید. 

نرخ دلار متشکل 

تغییرات نرخ دلار متشکل امروز نزولی بود. قیمت دلار متشکل امروز در محدوده 36 هزار و 515 تومان به فروش رسید. عقبگرد قیمت دلار متشکل در بازار امروز در حالی اتقاق افتاد که در چند روز گذشته بر روی 37 هزار تومان ثابت مانده بود. 

قیمت دلار توافقی 

قیمت دلار توافقی هم در آغاز به کار امروز در محدوده 36 هزار و 700 تومان اعلام شد. با اطلاعیه بازار متشکل ارزی از روز پنجشنبه 8 دی‌ماه دامنه نوسان از معاملات بازار توافقی حذف شد. طبق اطلاعیه شرکت مدیریت بازار متشکل ارز ایران، تمامی صرافی‌های بانکی و صرافی‌های تضامنی، در روز پنجشنبه 8 دی ماه براساس «کشف نرخ ارز توافقی بدون دامنه نوسان»، معاملات را کمافی‌السابق انجام می‌دهند.

همچنین طبق اعلام بانک مرکزی، فروش ارز توافقی در شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت و صادرات ایران، و صرافی‌های عضو بازار متشکل ارزی برای اشخاص حقیقی بالای 18 سال با ارائه کارت ملی نیز فراهم شده است. متقاضیان ارز حداکثر 2 هزار یورو می‌توانند به صورت آن‌لاین یا حضوری، از صرافی‌ها و شعب منتخب بانک‌های عامل خرید کنند.

رشد قیمت طلا  

قیمت طلا 18 عیار در دومین روز هفته  جاری مسیر صعود را  دنبال کرد. هر گرم طلای 18 عیار امروز یکشنبه 11 دی ماه 32 هزار و 300 تومان گران شد و به یک میلیون و 833 هزار و 300 تومان رسید. رشد قیمت فلز گزان بهای داخلی در بازار امروز در حالی بود که روز گذشته 115 هزار تومان و روز پنجشنبه گذشته 22 هزار و 800 تومان ریزش را خود ثبت کرده است. 

تداوم کنترل قیمت رسمی سکه امامی 

اگرچه قیمت طلا 18 عیار امروز مسیر رشد را دنبال کرد اما قیمت رسمی سکه امامی کاهش پیدا کرد. قیمت سکه امامی به صورت رسمی امروز از کانال 19 میلیون و تومان به کانال 18 میلیون تومان پائین آمد و قیمت اعلامی یک میلیون و 300 هزار تومان پائین‌تر از دیروز بود.