به گزارش اکوایران، قیمت دلار امروز دوشنبه 5 تیر ماه در تهران نوسان محدودی را ثبت کرد و در محدوده 49 هزارو 650 تومان به فروش رسید.

هرات امروز فقط قیمت نقدی اعلام کرد و در کانال‌ها خبری از نرخ دلار  فردایی نبود. اسکناس آمریکایی در هرات صبح امروز نسبت به روز قبل تقریبا رنج بود و در محدوده 49 هزار و 800 تومان معامله شد اما در نیمه ظهر امروز مرز حمایتی یادشده را از دست داد و تا نیمه کانال 49 هزار تومان پایین آمد. 

نرخ  حواله درهم  نیز امروز در مقایسه با روز گذشته تقریبا 60 تومان نوسان نزولی را ثبت کرد و با 13 هزار و 610 تومان معامله شد.  

به عقیده تکنیکالیست ها در صورتی که اسکناس آمریکایی بالای مرز حمایتی 49 هزار و 800 تومان تثبیت بدهد احتمال سرک‌ کشیدن آن به کانال ۵۰ هزار تومان وجود دارد.

با این حال اگر بازیگران‌ ارزی از مرز یاد شده حمایت نکنند احتمال برگشت به سمت 48هزار و 500تومان و 48 هزار تومان‌ تقویت می‌شود.

با این حال عده ای هم با اشاره به تعطیلی بازارهای همسایه به واسطه عید قربان باور دارند که  بازار ارز  تهران جان زیادی برای صعود معنادار ندارد و احتمالا در یک محدوده خاص نوسان را تجربه خواهد کرد.

 تبادل زندانیان در دستورکار دولت است

یکی از خبرهایی که در هفته‌های گذشته مورد توجه بازار دلار بوده موضوع تبادل زندانیان و دارایی‌های بلوکه‌شده ایران بوده است. امروز ناصر کنعانی، سخنگوی وزات امور خارجه در نشست خبری گفت پیشرفت‌هایی در خصوص آزادسازی ارز های بلوکه شده حاصل شده است و پیگیری موضوع تبادل زندانیان در دستور کار دولت است.

سکه ریزش کرد / طلا نزولی شد 

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز تا در محدوده 2میلیون و 347 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز قبل 11 هزار و 700 تومان نوسان کاهشی را نشان می‌دهد. قیمت سکه امامی هم امروز با ریزش تقریبا 500 هزار تومانی در محدوده 28 میلیون و 500 هزار تومان به فروش رسید.