به گزارش اکوایران، نرخ حواله درهم نیز امروز نوسان کاهشی را ثبت کرد و نسبت به عصر دیروز با افت تقریبا 60 تومانی در حول و حوش 13 هزار و 460 تومان به فروش رسید. 

فعالان بازار معتقدند با نزدیک شدن به دهه اول محرم بازار ارز تهران با کاهش تقاضا همراه شده و یکی از دلایل کم شدن حجم خریدها در بازار ممکن است ناشی از همین عامل باشد.

سایه اخبار سیاسی بر سر دلار 

یکی از خبرهای مهمی که مورد توجه معامله گران دلار قرار گرفت در مورد آزادی زندانیان دو تابعیتی بود. متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته برای آزادی آمریکایی های دو تابعیتی زندانی در ایران است، گفت که این موضوع اولویت مهمی برای ما است. اظهارات این مقام مسئول در شرایطی است که در شرایط فعلی به نظر می رسد بازار به یک خبر سیاسی مهم دیگر  چشم دوخته است. در خبرها آمده بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان وارد تهران شده و با مقامات ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرده است. عده‌ای از معامله گران می‌گفتند در صورتی که از اینی سفر نتایج مطلوبی مخابره شود احتمال عقبگرد قیمت دلار محتمل است. 

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله 

قیمت دلار امروز  سه‌شنبه 27 تیر 1402 در سطح 41 هزار و 258 تومان قرار گرفته است.

در همین سایت  قیمت یورو امروز  46 هزار و 355 تومان درج شده که نسبت به دیروز کمی افزایش یافته است.

همچنین  قیمت درهم امارات  در این مرکز عدد 11 هزار و 234 تومان را نشان می‌دهد که مثل  قیمت دلار  بدون تغییر مانده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 507 تومان، 42 هزار و 140 تومان و 10 هزار و 213 تومان درج شده است.

قیمت هر گرم  طلا 18 عیار  که تا پیش از این در مرکز مبادله ارز و طلا اعلام می شد، امروز از تابلو اصلی این سایت حذف شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت ارزهای توافقی در سایت کانون صرافان نیز مانند مرکز مبادله با تغییرات محسوسی همراه نبوده اما افزایش قیمت‌های جزئی را به ثبت رساندند.

حوالی ظهر امروز 27 تیر 1402  قیمت دلار  توافقی در سایت کانون صرافان حدود 41 هزار و 269 تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته حدود 13 تومان افزایش داشته است.

قیمت یورو  توافقی امروز 46 هزار و 347 تومان درج شده که نسبت به دیروز  رشد 54 تومانی داشته است.

همچنین  قیمت درهم  امارات به صورت توافقی در کانون صرافان حدود 13 هزار و 255 تومان درج شده که تغییر افزایشی اندکی را به ثبت رسانده است.