به گزارش اکوایران ، در اولین روز هفته جاری نرخ حواله حواله درهم با گپ مثبت باز شد. قیمت درهم در شروع معاملات نقدی امروز با رشد تقریبا 130 تومانی به نیمه کانال 13 هزار تومان رسید. در نیمه ظهر امروز قیمت درهم با 13 هزار و 450 تومان به فروش رسید که نسبت به عصر دو روز قبل نزدیک به 100 تومان نوسان صعودی را نشان می دهد. 

در بازار هرات هم قیمت دلار امروز در محدوده ۴۸هزار و ۲۰۰ تا نزدیک ۴۸هزار و ۴۰۰تومان در نوسان بود که نسبت به دو روز قبل تفاوت معناداری را نشان نمی دهد.در تهران هم قیمت دلار در بازار آزاد در حدود ۴۸هزارو ۷۵۰تومان به فروش رسید.

نرخ ارز در مرکز مبادله

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان از منطقه امن خود خارج نشده و امروز نیز در دامنه با ثبات خود باقی مانده است.

قیمت دلار  امروز، شنبه 31 تیر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح 41 هزار و 259 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو در ادامه روند کاهشی روزهای گذشته، امروز نیز با کاهش قابل توجه 315 تومانی در یک کانال پایین‌تر و در سطح 45 هزار و 873 تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با قیمت روز پنجشنبه بر تابلو درج شده و رقم 11 هزار و 234 تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 509 تومان، 41 هزار و 702 تومان و 10 هزار و 213 تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

نوسان امروز قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان فراتر از مرکز مبادله نرفته و تغییرات مشابهی را به ثبت رسانده است.

قیمت دلار امروز ‌‌شنبه 31 تیر ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ظهر امروز) بطور میانگین 41 هزار و 258 تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تغییری محسوسی نداشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز به کانال 45 هزار تومانی افت کرده و با کاهش 326 تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین 45 هزار و 872 تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل 13 هزار و 129 تومان اعلام شده است.

قیمت سکه در بازار آزاد امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه گذشته در محدوده ۲۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز نوسان قابل توجهی را به ثبت نرسانده است.

قیمت سکه امامی امروز در کانال 27 میلیون تومانی باقی مانده و به طور میانگین در سطح  27 میلیون و 425 هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته افزایش 185 هزار تومانی داشته است.

همچنین در سایت اتحادیه  قیمت سکه امامی  نیز در کانال 27 میلیون تومانی قرار دارد و رقم 27 میلیون و 450 هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز رقم میانگین 14 میلیون و 750 هزار تومان را نشان می‌دهد که با افزایش جزیی 30 هزار تومانی همراه بوده است.

تا حوالی ظهر امروز شنبه 31 تیر ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم 9 میلیون و 770 هزار تومان اعلام شده است.