به گزارش اکوایران، سکه امامی امروز نیز در کانون صرافان کاهشی بود و تا حوالی ساعت 14:00، در حدود قیمت 27 میلیون و 750 قرار گرفت. این یعنی قیمت رسمی اعلامی برای سکه امامی از سوی کانون صرافان 200 هزار تومان امروز نسبت به دیروز ریخت. در همین مرجع رسمی، قیمت نیم سکه و قیمت ربع سکه به‌ترتیب حدود 14 میلیون و 895 هزار تومان و 9 میلیون و 950 هزار تومان درج شد. البته گفتنی است که دیگر مراجع رسمی قیمت‌دهی و البته بازار آزاد از حوالی ظهر روند کاهشی خود را از دست داده و دوباره افزایشی شدند. 

درهمین‌ حال، قیمت‌های اتحادیه طلا و سکه، برای سکه‌ امامی، نیم سکه و ربع سکه دقیقا با قیمت‌های مشابه روز پیش از خود در ساعت 14:00 برابر شدند تا دوباره تمامی این کالاهای ارزشی در اعداد رند قرار بگیرند. این اتحادیه قیمت سکه امامی را 28 میلیون تومان، قیمت نیم سکه را 15 میلیون تومان، و قیمت ربع سکه را 10 میلیون تومان اعلام کرد.

معاملات غیررسمی سکه و طلا، امروز یکشنبه 5 شهریور 1402، حکایت از آن داشت که در ابتدای روز تا حوالی ظهر قیمت کاهشی بود و به‌نظر می‌رسید کانال 27 میلیونی در حال تثبیت است. اما با نزدیک‌شدن به ظهر قیمت به سقف این کانال بازگشت. در نهایت تا لحظه تنظیم این گزارش (ساعت 14:00) سکه امامی در سقف کانال 27 میلیونی و برخی اوقات در کف کانال 28 میلیون تومانی در بازار آزاد فروخته شد.

نیم سکه و ربع سکه نیز در بازار آزاد مسیر مشابهی را طی کردند و در نهایت، به‌ترتیب در سقف کانال 14 میلیون و 9 میلیون ایستادند. نیم سکه بعضا تا کف کانال 15 میلیون هم پیش رفت. به‌این‌ترتیب، در بازار آزاد قیمت نیم سکه و ربع سکه با زمان مشابه در دیروز نسبتا برابر شد و سکه امامی مختصری افزایش یافت.

جزییات بیشتر مربوط به قیمت‌های دلار، یورو، سکه، نیم سکه و ربع سکه را در اکوایران دنبال کنید.

پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه 5 شهریور 1402