قیمت دلار هرات در روز سه‌شنبه 49 هزار و 600 تومان شروع به کار کرد و در ابتدا از خود میل به کاهش نشان داد و تا 50 هزار و 250 تومان پایین رفت. اما در ادامه قیمت دلار هرات از این ناحیه حمایت شد و در 50 هزار و 500 تومان بسته شد. این درحالی بود که بازار ارز هرات در روز دوشنبه برخلاف سه‌شنبه ابتدا افزایش داشت و سپس کاهش یافت. معامله‌گران می‌گویند این که قیمت دلار در روز سه‌شنبه کف و سقف پایین‌تری را به ثبت رساند نشان می‌دهد که در حال ارزش‌گذاری احتمال آتش بس جنگ در غزه است. قیمت دلار سلیمانیه که در روز دوشنبه از دلار هرات عقب مانده بود در روز سه‌شنبه به بالای هرات برگشت.

قیمت درهم امارات در روز سه‌شنبه 13 هزار و 880 تومان آغاز به کار کرد و در انتها در 13 هزار و 960 تومان بسته شد. با این قیمت درهم، دلار در 51 هزار و 200 تومان برآورد می‌شود. به عقیده معامله‌گران اگر قیمت دلار امروز بالای 50 هزار  و 600 تومان باشد و به رشد ادامه دهد قیمت درهم در روز سه‌شنبه درست بوده اما اگر قیمت دلار هرات امروز در ابتدا برمدار کاهش باشد احتمالا قیمت درهم با گپ منفی باز شود و به سمت 13 هزار و 800 تومان میل کند.

قیمت تتر نیز مثل درهم از پایین شروع کرد و با افزایش تا حوالی 50 هزار و 700 تومان بالا رفت. به عقیده معامله‌گران اگر بالای این مرز حمایتی تثبیت دهد می‌تواند با افزیش وارد کانال 51 هزار تومان شود. این دسته معتقدند اگر قیمت بیت‌کوین هم بر مدار کاهش باشد رشد قیمت تتر فزاینده خواهد شد.

تحلیل‌گران فنی معتقدند تا زمانی‌که قیمت دلار در میان‌مدت بالای مرز مهم 49 هزار و 600 تومان باشد نمی‌توان گفت که از روند صعود دست کشیده است. اگر دلار امروز بالای مرز حمایت 50 هزار و 600 تومان تثبیت شود می‌تواند برای ورود به کانال 51 هزار تومان تلاش کند. در غیر این صورت باید برای از دست دادن حمایت 50 هزار و 200 تومانی دلار آماده شد.