به گزارش اکوایران، قیمت دلار هرات در روز دوشنبه در کانال 55 هزار تومان بازگشایی کرد و پس از ناکام بودن در شکست مقاومت 55 هزار و 300 تومان با کاهش به کانال 54 هزار تومان رفت. قیمت دلار در بازار ارز هرات در پشت خط دوشنبه 54 هزار و 960 تومان بسته شد. در مجموع بازار ارز و سکه در روز دوشنبه روز آرام و رنجی را سپری کردند و دامنه نوسان قیمت کوتاه شد.

قیمت تتر روز دوشنبه را در 54 هزار و 900 تومان شروع کرد و در ادامه با افزایش تا 55 هزار و 300 تومان بالا رفت. قیمت تتر با افزایش قیمت بیت‌کوین به کانال 50 هزار دلار، کاهشی شد و کانال 55 هزار تومان را از دست داد. با این کاهش قیمت تتر دوباره به زیر قیمت دلار تهران رفت.

قیمت درهم امارات هم روز رنجی را سپری کرد. قیمت حواله درهم در 15 هزار و 130 تومان بازگشایی شد و در 15 هزار و 140 تومان به کار خود پایان داد.

در بازار ارز دوشنبه پیش بینی یک کارشناس از قیمت دلار پس از آتش‌بس در غزه مورد توجه معامله‌گران بود. این کارشناس پیش‌بینی کرده اگر در غزه آتش‌بس اعلام شود نرخ دلار تا ۵۱ هزار تومان هم کاهش پیدا می‌کند اما قیمت‌ها کمتر از این پایین نمی‌آید.

به عقیده تحلیل‌گران فنی قیمت دلار با نوسان رفت و برگشتی در یک مثلث گیر افتاده که هر روز کف این مثلث بالا آمده است. کف مثلث 54 هزار و 600 تومان است که اگر از دست برود با حمایت 54 هزار و 300 تومان روبرو خواهد شد که اگر این مرز از دست برود امکان فشار فروش در بازار بیشتر خواهد شد.

محدوده مقاومت پیش روی دلار 55 هزار و 300 تومان تا 55 هزار و 600 تومان است که اگر بشکند امکان نوسان و ورود به کانال جدید وجود دارد. البته در بازار پیش‌بینی می‌شود به خاطر کمبود نقدینگی در بازار، قیمت دلار بدون اخبار و تحولات سیاسی رنج و رو به پایین باشد.