ارز در روز سه‌شنبه کماکان در مرز کانال 54 هزار و 55 هزار تومان معامله شد. دلار هرات در قیمت 54 هزار و 950 تومان شروع به کار کرد و با نوسان اندک در قیمت 55 هزار و 100 تومان بسته شد. در پشت خط سه‌شنبه قیمت دلار با نوسان به مرز مقاومت رسید.

درهم امارات در 15 هزار و 140 تومان بازگشایی شد و با نوسان 40 تومانی در 15 هزار و 180 تومان به کار خود پایان داد.

تتر که در روز دوشنبه به خاطر رشد بیت‌کوین و فتح کانال 50 هزار دلار با کاهش به سطح 54 هزار و 600 تومانی رسیده بود در روز سه‌شنبه با کاهش بیت‌کوین مجددا صعودی شد و به بالای 55 هزار تومان رفت. قیمت تتر در روز سه‌شنبه از دلار هرات، تهران عقب افتاد که اتفاق عجیب بازار ارز بود.

البته در پشت خط سه‌شنبه با وجود نوسان قیمت دلار، طلا و سکه افزایشی نبودند که مورد توجه بازار بود. گروهی از معامله‌گران معتقد بودند عدم همراهی طلا و سکه با بازار ارز نشان می‌دهد دلار نوسان پرقدرت ندارد. خبر عدم کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو موجب کاهش اونس طلا شد و به واسطه آن قیمت سکه و طلا با دلار همراهی نکردند.

به عقیده تحلیل‌گران فنی اگر دلار امروز بالای 55 هزار و 300 تومان تثبیت شود مرز مقاومت مهم دلار 55 هزار و 600 تومان خواهد بود در صورت شکست این مرز، قیمت می‌تواند وارد کانال جدید شود. البته با توجه به عدم همراهی طلای آبشده و سکه با دلار، معامله‌گران سقف خاصی برای دلار متصور نبودند.