سومین فیش منتشر شده از کارکنان شورای شهرتهران هم حاشیه ساز شد . شورای شهر تهران می گوید این فرد کارمند شهرداری و در شورای شهر مامور است و فیش حقوقی او به شورای شهر ارتباطی ندارد .

نخستین فیش حقوقی منتشر شده مربوط به دختر یکی از اعضای شورای شهر بود با دریافتی بیش از 30 میلیون تومان. رییس شورای شهر تهران آن زمان اعلام کرد فیش مربوط به ماهی است که معوقات کارکنان پرداخت شده است . مهدی چمران در خصوص این فیش هم گفته در بهمن ماه به دلیل پرداخت عیدی میزان دریافتی ها افزایش پیدا می کند اما در فیش منتشر شده رقمی برای عیدی سالیانه درج نشده بود .

او ادامه داده بود:‌ این فرد کارمند شهرداری است و باید از شهرداری درخصوص جزئیات فیش حقوقی سؤال شود.

 پیش‌از‌این علیرضا زاکانی، شهردار تهران، با بیان اینکه اگر حقوق کارکنان برخی سازمان‌ها را اعلام کنیم، معلمان و استادان دانشگاه اعتراض خواهند کرد، یادآور شده بود: یک فیش منتشر‌شده باعث شد کل نیروهای خدوم شهرداری مستمسک آسیب باشند. ما شهرداری را سبک می‌کنیم و نیرویی را جذب می‌کنیم که فوق‌العاده بهتر فعالیت خواهد کرد. ما برای سال آینده به راهور مترو نیاز داریم؛ از طرفی سه هزار اتوبوس در شهر نیاز است که به راننده نیاز دارند و راننده‌هایی که جذب می‌شوند، با حقوق ۱۰ میلیون تومان وارد شهرداری می‌شوند.

احمد صادقی هم مدتی بعد با اشاره به سخنان شهردار تهران مبنی بر حاشیه‌سازشدن اعلام حقوق کارکنان شهرداری گفته بود:‌ قرار‌گرفتن میزان دریافتی کارکنان شهرداری در سامانه شفافیت یکی از تکالیفی است که بر‌عهده شهرداری تهران است؛ اما شهرداری در حال بررسی است تا مواردی را که انتشار آن مشکلات زیادی ایجاد می‌کند و سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف به این رویه ایراد گرفته‌اند، احصا و اصلاح کند. موارد اصلاح‌شده در قالب لایحه به شورای شهر تهران ارائه می‌شود. نمونه آن همین اعلام میزان حقوق کارکنان شهرداری بود که ممکن بود حاشیه‌هایی ایجاد کند؛ حتی اگر در داخل شهرداری هم کارکنان یکی از سازمان‌ها متوجه اختلاف دریافتی با سازمان دیگر شود، نیز در خود مجموعه داخلی شهرداری حاشیه‌هایی ایجاد خواهد شد؛ بنابراین قرار است این موارد اصلاحیه هرچه زودتر به شورا ارائه شود. اگر در صحن شورای شهر مصوبه بگیرد، از تکالیف شهرداری در حوزه شفافیت حذف می‌شود و البته از این موارد زیاد است.

معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران هم درباره فیش 40 میلیونی منتشر‌شده توضیح داد که فیش منتشرشده حقوقی مربوط به یکی از نیروهای ثابت قطعی شهرداری تهران است که به‌ صورت مأمور در شورای شهر تهران مشغول به خدمت است، ازآن‌جایی که مرکز هزینه حقوق مدیر مربوطه حراست شهرداری تهران بوده، ازاین‌رو بندها و جزئیات فیش منتشرشده مربوط به سیستم حقوق و دستمزد مجموعه شهرداری تهران و طبق مقررات شهرداری است و شورای شهر تهران هیچ‌گونه دخل و تصرفی در اعمال بندهای مربوط به فیش حقوقی کارمندان شهرداری ندارد.