به گزارش اکوایران؛ ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اظهار کرده که با هدف خرید سریع و آسان شهروندان سامانه فروش غیرحضوری این سازمان بر بستر اپلیکیشن «شهرزاد» به صورت آزمایشی شروع به کار کرد.

براساس اظهارات فصاحت، همه محصولات با کیفیت مطلوب و طبق نرخ‌نامه مصوب سازمان میادین میوه و تره‌بار در این اپلیکیشن به فروش می‌رسد و متقاضیان می‌توانند سفارش‌ها را جلوی واحد مسکونی خود دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرده که این اپلیکیشن قابلیت پاسخگویی به مشتریان در زمینه نحوه دریافت سفارش را از طریق پشتیبانی دارد، اجرای این طرح ابتدا در میادین میوه تره‌بار صادقیه و جلال آل احمد آغاز شده و کسانی که تا شعاع ۳ کیلومتری از این محل‌ها قرار دارند، می‌توانند از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند و شهروندان برای  انتقاد و پیشنهاد خود با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

آنطور که سایت شهر گزارش کرده، فصاحت گفته که شهروندان از طریق برنامه کافه بازار و مایکت می‌توانند برنامه شهرزاد را دریافت کنند و طی دو تا سه ماه مشکلات این طرح رفع و در صورت موفقیت در این مرحله به صورت کامل در شهر تهران اجرا خواهد شد.