بنرهای خوش آمد گویی شهرداری تهران به کاروان تیم النصر عربستان و کریس رونالدو ، با حاشیه های زیادی همراه بود .

گفته می شود این بنرها کار مشترک شهرداری تهران و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران است.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران اما مدافع این بنرهاست .او به اکوایران می گوید:کار زیبایی بود و ازاین نوع کارها حمایت می کنیم، قرار بود یک اتفاق بانشاط در تهران رخ دهد همچنین این حرکت در راستای افتتاح روابط دیپلماتیک ما با کشور همسایه یعنی عربستان بود .

نادعلی ادامه می دهد : یک اتفاق خوب ورزشی رخ داده ، مردم ما ورزش دوست و وفوتبال دوست هستند ،البته برخی فیلم ها از علاقمندان منتشر شد که قدری حس عزت ملی را در فرد می شکندو این پرسش را ایجاد می کند  که چقدر چنین موضوعی می تواند مهم باشد؟

به نظرم یکی دلایلش  این است که ظرفیت های مناسب برای حضور مردم و ابراز احساساتشان فراهم نمی کنیم؛ البته این مسابقه بدون تماشاچی  بود و به روال معمول بود بخشی از این ابراز احساسات در ورزشگاه اتفاق می افتاد . وقتی این ظرفیت را فعال نکنیم و با همین اتفاقات رو به رو خواهیم شد که  هیچ دفاعی نمی شود از آن کرد.

نادعلی اضافه کرد :‌ اگر از زاویه دیگر نگاه کنیم سازمان زیباسازی کار قشنگی کرد و حس و حال مردم را در این زمان که این همه علاقمند به فوتبال ابراز احساسات می کنند آن را در یک ظرفیت رسمی دنبال کرد خیلی بهتر است البته همه این علاقه را به فوتبال ندارند اما بخش مهمی از مردم به اتفاقات ورزشی حساسیت دارند و این هم منعکس کننده حس این تعداد آدم است.

نادعلی یاد آور شد: در فضاهای تبلیغات  شهر باید  بخش های مختلف مردم دیده شود. نمی گویم بخشی نگری شود، اما به احساسات و نگاه های مردم در حوزه های گوناگون توجه داشته باشند. چرا که ورزش از آن موضوعاتی  است که همه گیری بیشتری دارد.