وی با اشاره به نطق پیش از دستور مهدی اقراریان عضو شورا، یادآور شد: دو طرح یک فوریتی امروز بررسی می‌شود؛ یک طرح از سوی اعضای شورا برای نمایشگاه بین المللی تهیه شده و بر اساس آن سازمان زیباسازی اجازه تبلیغات نمایشگاه را نخواهد داشت و از سویی دیگر مجوز برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی صادر نخواهد شد. باید به شدت از برگزاری نمایشگاه اتومبیل جلوگیری شود.

چمران با بیان اینکه طرح یک  فوریت دیگر برای فروش یکی از زمین‌های شهرداری است، تصریح کرد: تعدادی از پرونده‌های باغات نیز در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه مگر می شود سوزن نداشته باشد و شاید خراب شده باشد اما اینکه سوزن نباشد بی معنی است، گفت: بدون سوزن اصلا نمی توان کار کرد؛ اگر نقصی باشد باید برطرف شود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه برای اجرای تراموا هنوز چیزی مشخص نیست، گفت: هنوز از لحاظ علمی و اجرایی، تراموا برای شورا تایید شده نیست؛ مشاور طرح یکبار گزارش ارائه داده اما باید مدارک کامل ارائه و بررسی شود و اگر به سود شهر باشد، اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سفر شهردار تهران به چین با موضوع تخصصی انجام می شود، گفت: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در این سفر حضور خواهد داشت.

چمران با اشاره به بازدید از روند ساخت ۷۹۱ واگن در چین، خاطرنشان کرد: پروژه‌های حمل و نقل و ساختمان‌سازی نیز مورد بازدید قرار خواهد گرفت.