سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران گفت: در این بازدید مردم  تقاضا داشتند تا سرفاصله ها کاهش یابد و از آنجایی که این شهر خوابگاهی است و کسب و کار افراد در پرند است باید در اول وقت اداری به تهران بیایند لذا لزومی است که ساعت کار مترو زودتر آغاز شود. اولین حرکت مترو پرند ساعت ۶ صبح به سمت پرند و ساعت ۷ صبح به سمت تهران انجام می‌شود. درحال حاضر سرفاصله مترو ۲ ساعت است  با توجه به اینکه خط مترو پرند جنبه آزمایشی دارد باید در آینده ای نزدیک با رفع کاستی ها شاهد این باشیم که سرفاصله مترو کاهش یابد و زمان آغاز به کار آن نیز زودتر شود. 

او با تاکید بر اینکه نواقص مترو پرند جزئی هستند گفت: این نواقص حتما در خلال بهره برداری مترو رفع خواهند شد، درحال حاضر رفت و برگشت در یک خط انجام می‌شود اما با تثبیت پست برق و احداث خط دوم که درحال انجام است مشکلات در زمان کوتاه حل خواهند شد.

تشکری هاشمی درباره بهای بلیت مترو پرند گفت: بهای بلیت مترو پرند باید باید متناسب با اقتصاد خانواده و بهای ناوگان حمل و نقل عمومی مشخص شود و احتمالا بهای بلیت مترو پرند حدود ۱۵ الی ۱۶  هزار تومان خواهد بود.