وی با اشاره به تقدیر از بانوان انقلاب در شورا، یادآور شد: عوارض ساختمانی در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. عوارض و ارزش‌های معاملاتی و تبصره‌ها بررسی خواهد شد؛ گرچه به نظر می‌رسد ادامه آن به جلسه آینده موکول شود.

چمران با بیان اینکه عوارض از وزارت کشور و به دنبال آن معاونت شهرسازی دیر رسید و ناچار شدیم جلسات بیشتری برگزار کنیم، تصریح کرد: رقم عوارض در جلسه صحن شورا تصویب خواهد شد.

وی با اعلام اینکه هریک از شرکت‌های اتوبوس‌ساز بتوانند خودروی با کیفیت ارائه دهد شورا و شهرداری دست آن را می‌بوسد و حتماً اتوبوس خریداری خواهد کرد، گفت: ما اتوبوسی می‌خواهیم که‌ گوشه خیابان خراب نشود. اختلافات قیمت زیاد است و باید ببینیم به کجا می‌رسد. ما از خرید تولیدکننده داخلی استقبال می‌کنیم اما نه به‌گونه‌ای که ضرر کنیم.

چمران با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد توضیح داد: بنده [در این نمایشگاه] حضور نخواهم یافت و از دیگر اعضا نیز خواسته‌ام در نمایشگاه حضور نیابند. برگزاری این نمایشگاه غیرقانونی نیست اما تاکید ما این است نمایشگاه در فضاهایی برگزار شود که قابلیت و ظرفیت دارد.