نشست ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی، رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان، سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱، مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶، مدیران و مشاورین این حوزه برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این نشست پس از استماع گزارشاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج)، گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) دو محل جدید در مناطق ۶ و ۱۱ برای استقرار دستفروشان محدوه چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) تعیین و تا پیش از سال جدید این اقدام اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: طرح ساماندهی دستفروشان و بساط ‌گستران خیابان ولیعصر(عج) در دو جبهه شمالی و جنوبی در مرز مناطق ۶ و ۱۱ از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و با همکاری نیروهای شرکت شهربان، نیروی انتظامی و عوامل اجرایی مستقر در مناطق مذکور عملیاتی می‌شود.

نظری در ادامه به جانمایی و آماده سازی بازارچه سرمد در منطقه ۱۱ جهت ساماندهی دستفروشان خیابان ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله پس از این هم معشیت و کسب ‌و کار دستفروشان رونق می‌گیرد و هم انضباط شهری در معابر این شریان مرکزی شهر تهران رعایت خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین محل دیگری نیز به همت منطقه ۶ با فاصله ۱۰۰ متری با چهارراه ولی‌عصر(عج) برای استقرار دستفروشان در پارک دانشجو و تئاتر شهر پیش‌بینی شده است.

به گفته نظری، با همکاری نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و نیروهای شهربان و معبربان با هرگونه سد معبر در این چهارراه برخورد خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، همچنین در جریان این جلسه شهرداران مناطق ۶ و ۱۱ و مدیران عامل شرکت ساماندهی و شهربان به ارائه توضیحاتی پیرامون برنامه‌ها و اقدامات پیش رو پرداختند و بر لزوم تداوم ساماندهی دستفروشان این محدوده تأکید کردند و به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مطرح در این جلسه پرداختند.