علیرضا زاکانی در جریان بازدید از ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در شب چهارشنبه سوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امسال با توجه به تجربیاتی که از سال  گذشته داشتیم و همکاری مجموعه‌های مختلف مانند نیروی انتظامی، اورژانس و … با کمک بیش از 3000 نفر از نیروهای آتش‌نشانی اقدامات خود برای شب چهارشنبه آخرسال را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: از صبح امروز تا ساعت 23 حدود 6400 تماس با  مرکز 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گرفته شده که از این تعداد حدود 220 حادثه منحر به عملیات شده است.

شهردار تهران گفت: خوشبختانه با اینکه امسال درصد وقوع حوادث افزایشی تر بوده اما تلفات جانی در شهر تهران و در روز چهارشنبه سوری نداشتیم و امیدواریم در ساعات پایانی این رفتارهای نادرست تمام شده و آرامش را به شهر برگردانده شود.

همچنین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از مجروحیت سه مامور انتظامی در ماموریت چهارشنبه پایانی سال خبر داد.سرهنگ علی همه‌خانی در این باره گفت: با آغاز ماموریت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در چهارشنبه پایانی سال با هدف تامین امنیت شهروندان ، واحدهای انتطامی در مناطق مختلف تهران مستقر و نسبت به اجزای ماموریت های محوله اقدام کردند.

وی ادامه داد: تا ساعت ۲۲ امشب متأسفانه سه نفر از پرسنل انتظامی با پرتاب نارنجک دست ساز ، در مناطق فلاح و خیابان هنگام از ناحیه صورت مجروح شدند که بلافاصله جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

همه خانی گفت: متاسفانه یکی از پرسنل از ناحیه صورت دچار جراحت و مصدومیت شدید شده که در حال حاضر برای انجام عمل جراحی به اتاق عمل منتقل شده است.