بر اساس جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای ۱۲۶ و کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز- دوشنبه ۱۵ مردادماه- با وجود کاهش غلظت آلایندگی pm ۲.۵ و ثبت شاخص ۱۱۴ همچنان کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شده است.

ایستگاه‌های اقدسیه با شاخص ۷۱، پونک با شاخص ۸۴، ستاد بحران با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۹، گلبرگ با شاخص ۵۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۵ و دانشگاه علم و صنعت با شاخص ۸۲، سرخه حصار با شاخص ۵۴ و میدان امام خمینی با شاخص ۶۷ کیفیت هوای قابل قبول را به ثبت رسانده‌اند.

همچنین ایستگاه‌های پیروزی عدد ۱۳۵، شادآباد با شاخص ۱۰۲، شریف با شاخص ۱۴۴، شهرری با شاخص ۱۱۸، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۹، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۰۹، مسعودیه با شاخص ۱۳۱، میدان فتح با شاخص ۱۴۷، پارک رازی با شاخص ۱۲۹، پاسداران با شاخص ۱۲۵، دانشگاه تهران با شاخص ۱۳۱، ژئوفیزیک با شاخص ۱۲۰ و فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۱ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند.

وضعیت هوا در شهرداری منطقه ۱۱ با ثبت عدد ۱۵۲، پارک سلامت با عدد ۱۵۳، پارک شکوفه با عدد ۱۶۶ و شهرداری منطقه ۱۵ با عدد ۱۶۱ ناسالم است.

تهرانی‌ها از ابتدای سال تاکنون ۵ روز هوای پاک، ۹۷ روز هوای قابل قبول، ۳۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم را تنفس کرده‌اند؛ این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل پنج روز هوای پاک، ۹۹ روز هوای قابل قبول، ۲۹ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم به ثبت رسیده است.