مهدی اقراریان در جلسه شورای شهر  ضمن تقدیر از دادستانی برای ورود به تابلوهای موزه امام علی(ع)، یادآور شد: در این خصوص مستنداتی در اختیار ما قرار گرفته و از مسیر قانونی خود به دادستانی ارسال خواهد شد و آنچه که دستگاه قضا اعلام کند فصل الخطاب خواهد بود و امیدواریم اگر قصوری وجود داشت بدون ملاحظات سیاسی با افراد برخورد شود.

اقراریان با اشاره به حادثه معدن طبس و جان باختن  تعدادی از هموطنان، تصریح کرد: این موضوع باید پیگیری شود و نمایندگان مجلس گزارشات لازم در این خصوص را ارائه دهند.

وی ضمن تذکر به شهردار تهران، اعلام کرد: نگهداری آثار و منزل آیت الله طالقانی موضوع تذکر بنده است و تقاضا دارم که گزارش‌های لازم را در این خصوص اعلام کند. تذکر دیگر من مربوط به عدم پاسخ شهردار به تذکرات بنده است.

اقراریان تأکید کرد: بخشی از پاسخ‌های مطرح شده به تذکرات بنده کامل و قانع‌کننده نیست و یا مفاد پاسخ رعایت نشده و مستندات ارسال نشده است که از جمله می‌توان به تذکر ۲۰ شهریور امسال اشاره کرد که مستندات به پیوست ارسال نشده و راستی‌آزمایی بدون این مستندات امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه این تذکر در خصوص ودیعه مسکن بوده است، یادآور شد: پاسخ داده شده اما مستندات ارسال نشده و درخواست داریم مستندات را ارسال کنند.