آلمان از تصمیم خود برای بازگرداندن خدمت سربازی اجباری خبر داده است.

به گزارش اکو‌ایران به نقل از تسنیم براساس گزارشی از  تلگراف، دولت آلمان قصد دارد تا سال 2035 تعداد اعضای پرسنل ارتش را به 460 هزار نفر افزایش دهد.

با این حال، جوانان آلمانی تمایلی به خدمت نظام ندارند.
پس از سال 2022، آلمان با استناد به «تهدید روسیه»، قابلیت‌های دفاعی خود را گسترش داده، اما تاکنون نتوانسته است  نیروی کافی داوطلب جذب کند.