به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران قرارداد اجاره برای مستاجران در صورت افزایش بیش از ۲۵ درصدی اجاره‌بها به صورت خودکار تمدید خواهد شد.

به گزارش اکوایران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به مصوبه سران قوا درباره ساماندهی بازار اجاره گفت: بر اساس این مصوبه، اگر مستاجری درخواست تمدید قرارداد داشته باشد و بخواهد در همان محل سکونت خود ادامه اقامت دهد، موجر نمی‌تواند بیش از ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش مبلغ اجاره‌بها را مطالبه کند.

خالقی افزود: در صورتی که موجر افزایش بیش از این میزان را درخواست کند، مستاجر می‌تواند بر اساس این مصوبه از پذیرش این افزایش خودداری کند و قرارداد اجاره وی به صورت خودکار تمدید خواهد شد.