بمب خبری جدید در بازار رمزارز

طی ماه های اخیر بارها خبرهایی شنیدیم درباره اینکه قیمت رمزارزها را به افزایش است یا با یک کاهش نسبی مواجه شده و دوباره بالا کشیده، بارها هم خبرهای اتفاقاتی را اعلام کردیم که روی قیمت رمزارزها به ویژه بیت کوین موثر بوده اما حالا به نظر می رسد که این بازار با یک بمب خبری مواجه شده.

 ماجرا این است که بعضی از منابع گفتند که بانک جی پی مورگان در حال بررسی امکان معرفی صندوق های سرمایه گذاری مبتنی بر بیت کوین به مشتریان خاص خودش است، به اعتقاد خیلی ها ورود بزرگ ترین بانک آمریکایی به عرصه ارزهای دیجیتالی می تواند موجی از ورود جریان تازه سرمایه گذاری به این بازار را به همراه داشته باشه، قبلا امکان انتقال وجه بر بستر بلاک چین برای تراکنش های بین بانکی داخلی در برخی از حساب های جی پی مورگان به صورت آزمایشی آماده شده بود و حالا خبر می رسد که قرار است این خدمات گسترش قابل توجهی پیدا کنند.

در چنین شرایطی دن مورهد مدیر شرکت پنترا کپیتال از ورود شرکت های بزرگ به عرصه سرمایه گذاری در بازار و احتمال تصویب قوانین مبادلات رمزارزها به عنوان دو عاملی نام برده که می توانند زمینه ساز رسیدن بیتکوین به قیمت ۲۰۰ هزار دلار تا سال ۲۰۲۲ بشون.

مورهد همچنین پیش بینی کرده که تا ۲۰۲۲ حدود یک میلیون کاربر جدید در جهان به بازار بیتکوین اضافه بشود. میتوان گفت که مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲۰۱۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم فقط نسبت به دیروز ۸.۴۴ درصد بیشتر شده. در حال حاضر ۵۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.