مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور گفته، خانه‌های خالی در صورتی که مالکانشان مالیات پرداخت نکنند ممنوع‌المعامله خواهد شد.  

سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه از مکاتبه سه مرحله‌ای آمریکایی‌ها با ایران فقط در یک شب خبر داده و درباره گسترش جنگ هم احتمال داده که شدت درگیری‌ها بیشتر شود،‌ او گفته آینده خیلی مبهمه ولی ایران آماده همه شرایط هست.

در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره گسترش جنگ شنیده می‌شود. امروز ایالات متحده هم اعلام کرد که روز یکشنبه دو حمله هوایی در سوریه انجام داده. این حملات در شرایطی اتفاق افتاد که نیروهای لبنانی و اسراییلی هم دیشب تبادل آتش کم‌سابقه‌ای داشتند.

 محمد آرام معاون ارزی بانک مرکزی امروز به فعالان اقتصادی وعده داد که مدت زمان تامین و تخصیص ارز کاهش خواهد یافت.

مصطفی قمری وفا مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی از آغاز پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی بدون کارمزد با مدل جدید اعتبارسنجی خبر داد.

افزایش مالیات بر ارزش افزوده منتفی شد. نماینده‌های مجلس امروز در فرایند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، به منظور جلوگیری از گرانی کالاها و افزایش تورم، با افزایش مالیات بر ارزش افزوده مخالفت کردند.

به گفته، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، داروهای داپاگلیفلوزین و ترکیب دو داروی داپاگلیفلوزین و متفورمین تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

همزمان با اعلام فراخوان ثبت نام نامزدهای ریاست جدید اتاق بازرگانی ایران، حسین سلاح ورزی در یک همایش رسمی حضور پیدا کرد و حتی به روی صحنه رفت و سخنرانی کرد.

خبرها از افغانستان از کاهش ارزش دلار و رسیدن آن به پایین‌ترین سطح از سال ۲۰۱۷ خبر می‌دهد.  چرا ارزش دلار در افغانستان کاهش یافته و تقاضا برای واحد پولی این کشور در بین افغان‌ها بیشتر شده؟