قرار است در این چهار روز ۵۰ اسیر زن و کودک زیر ۱۹ سال اسرائیلی در قبال آزادی ۱۵۰ زن و کودک زیر ۱۹سال فلسطینی مبادله شوند. این آتش بس که از ۱۰ صبح فردا شروع خواهد شد، با تلاش‌‌های مصری‌ها و قطری‌ها به نتیجه رسیده. در پی این توافق قرار است صدها کامیون ویژه کمک‌های امدادی، پزشکی، انسانی و سوخت وارد مناطق شمالی و جنوبی غزه شوند.

وزیر کار از اجرای مصوبه بازنشستگی مجلس در سال ۱۴۰۵ خبر داده گفته افرادی که بالای ۲۸ سابقه پرداخت حق بیمه دارن، مشمول این قانون نمی‌شوند و راس ۳۰ سال خدمت بازنشست خواهند شد.

رییس کل بانک مرکزی از ابلاغ مقررات جدیدی برای تاسیس صرافی‌ها خبر داده. طبق ابلاغیه جدید این بانک صرافی‌ها به نوع اول و دوم تقسیم ‌می‌شوند و در نوع دوم هم فعالیت صرافی‌ها در سه سطح تعریف شده. صدور حواله ارزی و ارائه خدمات ارزی برون‌مرزی تفاوت صرافی‌های نوع دوم با اول است. بانک مرکزی، در حوزه مالکیت صرافی‌ها برای اشخاص حقوقی یک تغییر بزرگ در مصوبه داده.

محمد رضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی امروز آب پاکی را هم روی دست دنبال‌کننده‌های تغییر نرخ سود بانکی ریخت و گفت: قصدی برای تغییر نرخ سود بانکی نداریم.

وزیر کشور امروز درباره فعالیت حجاب‌بان‌ها در متروی پایتخت توضیح داد. احمد وحیدی گفته ما مجوز خاصی برای این کار ندادیم و این اقدام تحت امر به معروف و نهی از منکر و ظاهرا توسط گروه‌های مردمی انجام می‌شود.

انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی ایران یک بهمن ماه برگزار خواهد شد. دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، گفته: صبح امروز فراخوان ثبت نام برای جایگاه ریاست اتاق بازرگانی ایران در روزنامه دنیای اقتصاد به صورت عمومی چاپ شده و متقاضیانی تا ۱۳ آذر ماه فرصت دارن برای ثبت نام اقدام کنند.