عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفته: بر سر موضوع فرونشست زمین در چندین مسیر ریلی و فرودگاهی مطالعه شده و یکی از مسیرهای ریلی که موضوع فرونشست در آن جدی بوده، راه‌آهن تهران-مشهد است که در نقاطی از این مسیر آثار فرونشست کاملا مشهود و خطرناک بوده.

نیروی دریایی سپاه اعلام کرده که در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه، دو فروند کشتی حامل سوخت قاچاق به حجم ۴.۵ میلیون لیتر را در جنوب جزیره ابوموسی، توقیف کرده و تحویل مقامات قضایی داده.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در این استان خبر داده. پیش‌بینی‌های این سازمان نشان‌ می‌دهد که از فردا تا جمعه، همه نواحی استان تهران به خصوص مرکز و نیمه جنوبی با وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید روبه‌رو خواهند شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفته، منابع هدفمندسازی که شامل سه مولفه درآمد حاصل از فروش بنزین و گاز طبیعی و همچنین صادرات نفتی است، برای سال ۱۴۰۲ معادل ۱۰ رشد کرده.

متهم اصلی پرونده گروه رستمی صفا به زندان رفت. قوه قضاییه اعلام کرده محمد رستمی‌صفا ابربدهکار بخش غیردولتی برای اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شده.

وزیر راه از ایجاد بیمه، بانک و مناطق آزاد اقتصادی مشترک بین ایران و سوریه خبر داده و گفته به‌زودی مناطق آزاد مشترک دو کشور معرفی می‌شوند.