محاسبات اکوایران حاکی از این است که با این رشد، رقم نقدینگی نسبت به آبان سال گذشته، حدود هزار و ۵۲۱ همت رشد کرده و رقم پایه پولی در آبان ۱۴۰۲ با عبور از مرز هزار هزار میلیارد تومان گذشته و به حدود هزار و ۷ هزار میلیارد تومان رسیده.

آمارهای بانک مرکزی نشان می‌دهند درآمد نفتی ایران در بهار امسال، رقمی معادل ۱۳.۶ میلیارد دلار بوده، این رقم نسبت به بهار سال گذشته ۸۰۰ میلیون دلار کاهش را تجربه کرده و ۳۰۰ میلیون دلار کمتر از میانگین فروش نفت در بهار ۲۳ سال گذشته بوده است.

کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در صحن علنی مجلس رد شد. عضو کمیسیون کشاورزی، دلیل اصلی رد کلیات لایحه بودجه عدم توجه به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دانسته.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفته احتکار، عامل اصلی قیمت‌های سرسام‌آور در بازار مسکن است و به همین دلیل در راستای مقابله با احتکار، شورای‌عالی شهرسازی مصوبه‌ای داشته و هر زمینی که ۱۰ سال از پروانه ساخت آن گذشته باشد و مالک اقدام به ساخت نکرده باشد، تغییر کاربری پیدا می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور بخشنامه‌ داده و شرایط مجاز شدن واردات لوازم و تجهیزات برقی و گازسوز را اعلام کرده. طبق این بخشنامه واردات لوازم خانگی برقی و گازسوز تنها با استاندارد و ۲ رتبه برتر انرژی مجاز خواهد بود.

وزیر اقتصاد فردا سامانه‌ جدیدی را رونمایی می‌کند؛ سامانه «خیرات و نذورات نان».

مدیرعامل انجمن تخصیصی محصول چای ایران خبر داده که بعد از یک وقفه در واردات چای، ثبت سفارش این محصول آغاز شده و چای سیلان سریلانکا با طلب نفتی که از این کشور داریم، تهاتر خواهد شد.