پیشنهاد تهران شرقی، تهران غربی و کرمان جنوبی در حال بررسی است. رییس امور آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه گفته پیشنهادهایی برای تقسیمات جدید استانی مطرح شده که نتوانسته نظرها را جلب کند اما وزارت کشور خواستار بررسی و مطالعه درباره پیشنهاد تهران شرقی و غربی و کرمان جنوبی شده.

خرید تضمینی هر کیلو گندم، ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است. رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفته، نرخ خرید تضمینی گندم توسط شورای قیمت‌گذاری کالاهای اساسی هر کیلو ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده و وزیر جهاد هم در حال رایزنی با رئیس دولت برای تامین منابع لازم برای خرید است.

مشکل مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها با واگذار شدن سهام این دو باشگاه حل خواهد شد. سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که ۱۲ دی‌ماه ۵۱ درصد از سهام شرکت‌‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس رو از طریق کارگزاری بانک ملت عرضه می‌کند. این سازمان برای حل مشکل مجوز حرفه‌ای این دو تیم برای حضور در مسابقات آسیایی واگذاری ۵۰ درصد سهام این دو باشگاه را در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته که میانگین افزایش حقوق کارمندان در سال آینده، ۱۸درصد و بازنشستگان هم ۲۰ درصد پیشنهاد شده که به‌صورت پلکانی اعمال خواهد شد. داوود منظور گفته در نسخه اصلاحی به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که در لایحه قبلی هم وجود داشت بیشتر توجه شده است.

آمارهای گمرک از واردات ۸ ماه ابتدایی امسال حاکی از این است که واردات پنج قلم کالای اساسی کاهش یافته. واردات چای خشک، برنج، شکر خام، گوشت مرغ و گندم در این دوره زمانی کاهش پیدا کرده است.

سی ان ان به نقل از یک منبع آگاه گزارش داده، پرونده‌ اسناد فوق محرمانه مربوط به تلاش روسیه برای تغییر نتایج انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا به نفع دونالد ترامپ، در روز‌های پایانی دوران ریاست جمهوری ترامپ ناپدید شده است.

کلیات لایحه بودجه سال آینده ۲۹ آذر در مجلس بررسی می‌شود. رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ از بررسی و رای گیری کلیات لایحه بودجه سال آینده در نشست ۲۹ آذرماه صحن علنی خبر داده.