اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی خواستار افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه بسته‌های دیتای همراه بالاتر از ۲ گیگابایت شده‌اند. اپراتورها در این نامه اعلام کرده‌اند که در ۵ سال اخیر تعرفه خدمات اپراتور‌ها ثابت بوده و این در حالیست که هزینه‌های ارائه خدمات ارتباطی، به دلیل افزایش شدید نرخ ارز و تورم افزایش پیدا کرده است.

رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط خودرو گفته ۳۵ تا ۴۰ درصد خودروها در کشور به مرز فرسودگی رسیده‌اند و طبق آمارهای رسمی ۲.۵ میلیون خودروی سواری و حدود ۹ تا ۱۰ میلیون موتورسیکلت فرسوده در کشور وجود دارد.

تعرفه واردات غیرتجاری گوشی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار ۳۰ درصد شد. گمرک با ابلاغیه‌ای اعلام کرده که حقوق ورودی گوشی‌های موبایل بالای ۶۰۰ دلار در کلیه رویه‌های غیرتجاری ۳۰ درصد است.

خبرگزاری فرانسه گزارش داده که دو آژانس دریایی اعلام کرده‌اند هواپیمای بدون سرنشین روز شنبه به یک کشتی تجاری در سواحل هند آسیب رسانده‌اند، حمله این پهپادها تلفات جانی در پی نداشته. در یکی از این گزارش‌ها اشاره شده که این کشتی با اسرائیل مرتبط بوده است.

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام‌کرده که به‌دنبال بازرسی‌های نظارتی معاونت استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری و به دلیل‌ عدم رعایت استانداردهای پرواز و قوانین و مقرات، فعالیت یک شرکت هواپیمایی و دو مرکز تعمیر و نگهداری تعلیق شده است.

بعد از آنکه معاون وزیر صمت خبر داد در سند جدید راهبردی خودرو، قیمت‌گذاری دستوری حذف خواهد شد و خودروسازان قیمت خودروها را تعیین می‌کنند، شورای رقابت به این سند و این اظهارات واکنش نشان داده و اعلام کرده بازار خودرو انحصاری است و هر تغییری در نحوه مدیریت بازار خودرو، نیازمند مصوبه شورای رقابت است.