سازمان امور مالیاتی خبر داده که یک تولیدکننده لوازم خانگی فرار مالیاتی هزار میلیارد تومانی داشته. به گفته علی خورشیدی مدیرکل امور مالیاتی خوزستان، به دلیل تعدد کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای و صوری استفاده شده در سال‌های مختلف میزان دقیق فرار مالیاتی اتفاق افتاده هنوز مشخص نیست و در حال بررسی است.

معاون حقوقی حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان با ابلاغیه به اداره‌کل بنادر خواستار توقیف اموال و محموله‌های مرتبط با پرونده چای دبش شده است. در این ابلاغیه از بنادر خواسته شده تا چنانچه اموالی به نام اشخاص مرتبط با پرونده چای دبش که در جدول همراه با ابلاغیه اسامی آنها اعلام شده، در منطقه موجود است، مراتب به‌قید فوریت بررسی و نسبت به توقیف اموال اقدام شود.

بعد از اینکه در بیانیه پایانی آخرین نشست سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس مالکیت میدان گازی آرش به صورت مشترک به عربستان و کویت داده شد، امروز کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در جمع خبرنگارها گفته معتقد به استمرار گفت‌وگوهای فنی و حقوقی ایران و کویت در موضوع میدان آرش هستیم.

شرکت کشتیرانی مرسک که دومین خط کانتینری بزرگ جهان است، اعلام آمادگی کرده تا با تامین امنیت از سوی عملیات دریایی نگهبان سعادت به دریای سرخ برگردد. این شرکت اعلام کرده با حمایت گروه عملیات دریایی چندملیتی به رهبری آمریکا برای محافظت از کشتی‌ها در برابر حملات انصارالله یمن، در حال آماده‌شدن برای از سرگیری حمل‌ونقل از طریق دریای سرخه.

راشاتودی گزارش داده که سوییفت اعلام کرده یوآن چین توانسته در مبادلات جهانی ین ژاپن را پشت سر بگذارد و به چهارمین ارز پر استفاده جهان در ماه نوامبر تبدیل شود.

طرح مصر برای آتش‌بس دائمی در غزه رد شد. دو منبع امنیتی مصری به رویترز گفته‌اند که حماس و جهاد اسلامی پیشنهاد مصر برای واگذاری قدرت در نوار غزه در ازای آتش بس دائمی را رد کرده‌اند.