برای نخستین بار در دولت سیزدهم گمرک از تجارت خارجی کشور با احتساب نفت، برق و خدمات فنی و مهندسی رونمایی کرده. رئیس کل گمرک خبر داده که تجارت خارجی کشور در ۹ ماهه ابتدایی امسال با ۷ درصد رشد به ۱۱۲ میلیارد دلار رسیده که ۲۶ میلیارد دلار آن صادرات نفتی بوده است.

به گفته معاون وزیر تعاون، یارانه آذر و دی‌ماه طرح امنیت غذایی کودکان ۶ تا ۵۹ ماه امروز به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. به گفته عسگریان برای این کودکان دهک‌بندی‌ انجام شده و برای کودکان دهک‌های یک تا پنج، به ازای هر کودک یک میلیون تومان و برای دهک‌های بعدی به ازای هر کودک ۶۰۰ هزار تومان به یارانه اضافه می‌شود.

گمرک اعلام کرده است که در ۹ ماهه ابتدایی امسال ۴ هزار و ۳۸۶ خودرو به کشور وارد شده.

رویترز گزارش داده که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی محرمانه‌ به کشورهای عضو مدعی شده ایران تولید اورانیوم بسیار غنی‌شده را افزایش داده. بر اساس گزارش آژانس، از زمان کاهش سرعت غنی‌سازی سطح بالا توسط ایران، سایت‌های فردو و نطنز ماهانه در حدود ۳ کیلوگرم اورانیوم تا ۶۰ درصد را غنی میکردند اما این مجتمع‌ها از پایان نوامبر، تولید اورانیوم غنی‌شده تا ۶۰ درصد رو به حدود ۹ کیلوگرم افزایش داده‌اند.

رییس سازمان تنظیم مقررات قبول درخواست اپراتورها برای افزایش تعرفه اینترنت همراه را مشروط اعلام کرده و گفته امکان و اختیار تغییر تعرفه اینترنت را داریم اما هرگونه تغییر تعرفه به این شرط است که بدانیم اپراتورها این افزایش درآمد را چگونه قرار است هزینه کنند.

پنتاگون به مواضع کتائب حزب‌الله در عراق حمله کرد. ارتش ایالات متحده اعلام کرده این حملات به دستور رئیس جمهور جو بایدن، انجام شده است.