سخنگوی صنف جایگاه‌داران مدعی شده که فعالیت‌های انحصاری باعث حملات سایبری بوده است. رضا نواز گفته، فعالیت انحصاری یک شرکت پرداخت الکترونیک، از عوامل تکرار حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت و عقب ماندگی در استفاده از فناوری‌های نوین در جایگاه‌هاست.

ابراهیم رئیسی گفته چند بانک و موسسه مالی در کشور هستند که از بانک مرکزی اضافه برداشت دارند. بانک مرکزی زودتر پرونده این بانک‌ها و موسسه‌ها را تعیین تکلیف کند.

واردات ۱۰.۵ میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در ۹ ماهه امسال. رئیس‌کل گمرک گفته در ۳ فصل ابتدایی سال با دو روش تجاری و مسافری، بیش از ۲ میلیارد و ۲۳۷ میلیون دلار گوشی وارد ایران شده.

رییس کل بانک مرکزی گفته طرح ریال برون مرزی یا آف شور ماه‌های زیادی است که در بانک مرکزی در حال بررسی بوده و با اجرایی شدن آن درخواست صادرکنندگان برای صادرات ریالی به افغانستان یا عراق حل شود. با این روش آنها می‌توانند با ریال برون مرزی، رفع تعهدات ارزی خود را انجام دهند.

سخنگوی شورای رقابت گفته، در اولین فرصت در این شورا جلسه کارشناسی برگزار خواهد شد و اگر تخلفی در مورد نرخ اینترنت اتفاق افتاده باشد، رسیدگی می‌شود.

عضو شورای امور خارجه مصر در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از احتمال بازگشت روابط ایران و مصر به عالی‌ترین سطح خود یعنی تبادل سفیر خبر داده.

بزرگ‌ترین حمله هوایی روسیه به اوکراین، مرگبار و پرخسارت رقم خورد. نیروهای روسیه با پرتاب بیش از ۱۵۰ موشک و پهپاد به سمت شهرهای اوکراین، به کارخانه‌ها، بیمارستان‌ها و مدارس اوکراین حمله کردند.