احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در نامه‌ای اعتراضی به گروه ویژه اقدام مالی (FATF)، از این گروه خواست تا نام ایران از ذیل توصیه هفت و سایر اسناد مرتبط این نهاد با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد حذف شود.

سفیر ایران در سوریه گفته آمریکا از توسعه دامنه جنگ در منطقه و نابودی اسراییل هراس دارد و اخیرا به واسطه یک کشور عربی برای ایران پیامی در این خصوص ارسال کرده. به گفته حسین اکبری این پیام ۱۰ روز پیش و توسط یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس ارسال شده که موضوع آن حل مشکل در تمام منطقه بوده نه فقط حل و فصل جزئی جنگ.

آخرین گزارش مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی ایران حکایت از این دارد که شاخص مدیران خرید در آذرماه امسال به زیر مرز ۵۰ آمده. کمبود شدید نقدینگی و عدم تخصیص سرمایه در گردش برای تأمین مواد اولیه، شرایط ضعیف تقاضای داخل و کاهش فروش خارجی باعث شده تا تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات فعالیت خود را کاهش دهند.

معاون امور زنان رئیس‌ جمهوری گفته: ‌همه مادران باردار تا پایان دوره شیردهی و کودکان‌شان تا ۵ سالگی تحت پوشش بیمه رایگان قرار می‌گیرند.

عضو هیات رییسه انجمن واردکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی خبر داده که در سال گذشته ۲ میلیارد دلار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به کشور وارد شده.

صبح امروز یکی از فرماندهان ارشد حزب الله در جنوب لبنان توسط اسراییلی ها ترور شد. و در ادامه و در شرایطی که وزیر دفاع اسرائیل ادعا کرده که اولویت این رژیم، جنگ با حزب‌الله نیست، اما نتانیاهو هم اعلام کرده، اسراییل آماده جنگ با حزب الله است.