رئیس کل بانک مرکزی امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران، از پیش‌فروش ارز در آینده‌ای نزدیک خبر داده و گفته این اقدام برای ایجاد اطمینان خاطر در مورد نرخ ارز انجام خواهد شد. به گفته فرزین قرار است بر اینکه ارز حداقل برای یک ماه پیش فروش شود و به تدریج دوره آن افزایش پیدا کند.

مدیرعامل صندوق توسعه ملی گفته میزان معوقات صندوق توسعه ملی به حدود ۶ الی ۷ میلیارد دلار می‌رسد که این معوقات از ابتدای تولد صندوق ایجاد شده و فعالان بخش خصوصی بدهکاران به صندوق توسعه ملی هستند.

بانک مرکزی اعلام کرد پس از انتقال موفق و کامل سپرده‌ها، دارا‌یی‌ها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی، مجمع عمومی فوق‌العاده این موسسه برگزار و تصمیم گرفته شد این موسسه منحل شود.

متقاضیان جدید خودروهای وارداتی از امروز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه فرصت دارند تا ۵۰۰ میلیون تومن را در یکی از حساب‌های خودشان در شعب بانک‌های واجد شرایط و اعلامی در سامانه یکپارچه، به صورت وکالتی مسدود کرده و برای ثبت نام خرید خودروی وارداتی اقدام کنند.

آمار تجارت خارجی نشان می‌دهد که میزان واردات چای در ۱۰ ماه امسال، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد کاهش یافته. در این مدت حدود ۳۳ هزار و ۶۸۳ تن چای از ۸ کشور با ارزش حدود ۱۸۵.۷۵ میلیون دلار وارد شده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از انجام مطالعات و شناسایی نقاط مناسب برای شهرک سازی در مناطق خوارزمی پاکدشت، اعتمادیه پرند و ملارد استان تهران خبر داده است.

معاون درمان وزارت بهداشت گفته ۳۵۰ بیمارستان با عمری بیش از ۲۵ سال در کشور وجود دارد که نیازمند بازسازی هستند و وزارت بهداشت به این بیمارستان‌ها فرصتی شش ماهه داده تا نسبت به رفع خطر اقدام کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تخصیص ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پاداش پایان خدمت ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر خبر داده و اعلام کرده: پاداش پایان خدمت این افراد تا چند روز آینده به حسابشون واریز خواهد شد.